Εξαιρετικό σεμινάριο. Σας ευχαριστούμε
για όλα.
Άλλη μια πετυχημένη δραστηριότητα του
ΓΟΝ.ΙΣ, ένα σημαντικό σεμινάριο, με πολύ
καλό προγραμματισμό και παρουσίαση από
τους συντονιστές και αξιόλογα άτομα
που συμμετείχαν, με πραγματική αγάπη
για τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους.
Πέρασα πολύ όμορφα, κάθε εβδομάδα
περίμενα την ώρα της ομάδας για να μπω,
να ενσωματωθώ, να εμπλουτιστώ. Ευχαριστώ
το σύλλογο για τη φιλοξενία και τις
εισηγήτριες Μαίρη και Γιώτα.
Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη γνώση και βοήθεια που μας δώσατε σαν μελλοντικοί γονείς και ειδικοί. Να είστε καλά και να συνεχίζετε το έργο σας.
Αθηνά Ο ΓΟΝ.ΙΣ αποτελεί για μένα μια αλλαγή
πορείας! Μια αλλαγή χωρίς αυτοκαταστροφή,
χωρίς αυτοτιμωρία, αλλά γεμάτη διάθεση
για ζωή!