Πολύ καλή προσπάθεια. Πέρασα πολύ όμορφα και κάλυψα πολλά κενά. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας!
Χρυσούλα Αλειφέρη Σας ευχαριστώ πολύ για όλα.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.
ΣοφίαΑυτό που βλέπω και μ’ αρέσει είναι τα στελέχη του ΓΟΝ.ΙΣ πόσο καλά είναι και ενωμένα, γι’αυτό πρέπει και εύχομαι να συνεχίσετε έτσι γιατί πράγματι αυτός ο τομέας είναι πολύ δύσκολος. Συγχαρητήρια από ΕΦΗΜ. Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ
Γ. ΑΜΕΡΑΛΗΣ Για το σύντομο χρόνο που μοιράστηκα
μαζί σας, ένοιωσα ότι κάνετε μια ουσιαστική
δουλειά και πολύ ενδιαφέρουσα που αξίζει
τον κόπο! Ενδιαφέρομαι να συμμετέχω και
άλλες φορές. Συγχαρητήρια.