6972755552, 6986933787 info@gonis.org.gr
 
ΓΟΝ.ΙΣ.

ΕΙΜΑΣΤΕ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΓΟΝΕΙΣ

Άρθρα μελών και φίλων του ΓΟΝ.ΙΣ

13/06/2015 | άρθρα
Πως οι γονείς που διαχειρίζονται τον θυμό τους συμβάλλουν στην ευτυχία της οικογένειας τους.
Πως οι γονείς που διαχειρίζονται τον θυμό τους συμβάλλουν στην ευτυχία της οικογένειας τους.
08/11/2014 | άρθρα
Για πάντα ΓΟΝΕΙΣ ...
Ακόμα και το ιδανικότερο διαζύγιο θα έχει αντίκτυπο σε όλους τους εμπλεκόμενους αλλά κυρίως στα παιδιά. Πολλές φορές οι γονείς μέσα στην απελπισία τους και απασχολημένοι με όλες τις επικείμενες αλλαγές, ίσως να αγνοήσουν τα μηνύματα που τους στέλνουν τα παιδιά. Διαβεβαιώστε τα παιδιά ότι το διαζύγιο είναι πρόβλημα των μεγάλων και ότι δεν το προκάλεσαν αυτά. Διαβεβαιώστε τα παιδιά ότι θα είστε οι γονείς τους για πάντα.Είναι σημαντικό οι πληροφορίες που παίρνουν από τους δύο γονείς να είναι εναρμονισμένες και όχι αλληλοσυγκρουόμενες.Είναι σημαντικό οι γονείς να παραμείνουν γονείς και μην μετατραπούν σε αντίδικους με επίκεντρο τα παιδιά.Η κοινή επιμέλεια - συνεπιμέλεια - συνανατροφή των παιδιών μετά το διαζύγιο αποτελεί καταλύτη στην ομαλή μετάβαση στην μετά διαζύγιο φάση του ζευγαριού, ενώ ταυτόχρονα προστατεύονται τα παιδιά από διαμάχες και συγκρούσεις.Άλλωστε ευνοεί και καλλιεργεί την συνεργασία τους ως γονείς και τονίζει ακριβώς την κοινή γονική ιδιότητα και μόνο, σε μια νέα «συμφωνία» που εγγράφως διαμορφώνουν από κοινού τα νέα δεδομένα και κανόνες στην σχέση τους με προτεραιότητα τα παιδιά. Με αυτό τον τρόπο αφού οι γονείς χωρίζουν σαν ζευγάρι τα παιδιά παραμένουν παιδιά και οι γονείς παραμένουν γονείς.Η κοινή επιμέλεια δεν ευνοεί τις συγκρούσεις αντιθέτως καλλιεργεί την συνεργασία και εξασφαλίζει την αναγκαία για τα παιδιά σύμπραξη και των δύο γονέων στην ανατροφή τους. Για πάντα ΓΟΝΕΙΣ ... Χωρίζουμε σαν ζευγάρι μένουμε πάντα γονείς ...
15/10/2014 | άρθρα
Παιδική Κατάθλιψη 2010 - 11 - 4
Το διαζύγιο είναι μια επώδυνη διαδικασία, την στιγμή που ήδη χωρίζουν οι γονείς,για ένα παιδί. Ανεξάρτητα από τους λόγους ή τις αιτίες του διαζυγίου το παιδί αγαπάει και τους δύο γονείς του.Ταυτόχρονα χρειάζεται και τους δύο γονείς ώστε να αναπτυχθεί ισορροπημένα.Η ανατροφή των παιδιών είναι μια τέχνη που μπορεί να διδαχτεί.
15/10/2014 | άρθρα
ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Ένα άτομο με δυσλεξία αντιμετωπίζει πάντα δυσκολίες στο γραπτό λόγο, στην ορθογραφία και στην εκμάθηση της ανάγνωσης. Επίσης αντιμετωπίζει δυσκολίες στα μαθηματικά, στη βραχύχρονη μνήμη και οργάνωση και στην κατανόηση γραπτών κειμένων. Ποια λάθη θα πρέπει να ανησυχήσουν το γονιό;
15/10/2014 | άρθρα
ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΝΘΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ *
Τα συναισθήματα που σχετίζονται με το θάνατο και το πένθος, όπως η θλίψη, ο πόνος, η ανασφάλεια, ο φόβος, είναι αναμφισβήτητα επώδυνα και αφορούν τόσο τους ενήλικες όσο και τα παιδιά. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποιο “μαγικό πέπλο” που να προστατεύει τα παιδιά καθώς, όπως προαναφέρθηκε, ο θάνατος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ίδιας της ζωής.
15/10/2014 | άρθρα
Το στρες που βιώνουν τα παιδιά**
Τα παιδιά επηρεάζονται από τα προβλήματα της οικογένειας και γενικότερα από διάφορα γεγονότα που μπορεί να συμβαίνουν στο σχολείο, στην κοινωνία μας και πολλές φορές δεν δίνουμε την απαιτούμενη προσοχή.
15/10/2014 | άρθρα
Οικογένεια και σχολική επίδοση Η επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού **
Η σχολική επίδοση ορίζεται ως η αξιολόγηση της απόδοσης ενός μαθητή σε σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία και σχετίζεται με προσωπικούς, κοινωνικοπολιτισμικούς και οικογενειακούς παράγοντες.
15/10/2014 | άρθρα
Άγχος και Σχολική επίδοση
Το άγχος του αποχωρισμού μετατοπίζεται από την απομάκρυνση από το σπίτι, σ΄ένα ερέθισμα που είναι το σχολείο, το οποίο μέχρι χθες ήταν ουδέτερο. Το συναίσθημα αυτό έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να εκδηλωθεί ή να ενταθεί όταν συνυπάρξουν και άλλοι παράγοντες όπως ένα αυταρχικός και τιμωρητικός δάσκαλος , πολυπληθείς τάξεις κ.ά. Οι διάφορες εκδηλώσεις της σχολικής φοβίας, είτε είναι ψυχοσωματικά συμπτώματα, είτε αιτιάσεις για το σχολείο, αποβλέπουν κυρίως στο να πείσουν τους γονείς να επιτρέψουν στο παιδί να μην πάει στο σχολείο. Σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις κοινό ψυχολογικό υπόστρωμα είναι το άγχος του αποχωρισμού που βιώνει το παιδί.
27/06/2014 | άρθρα
Διακρίσεις και γονεϊκή ιδιότητα
Διακρίσεις και γονεϊκή ιδιότητα η «άγνωστη» πληγή των σχέσεων.Aυτό που συνηθίζεται είναι ο άμεσος στερεοτυπικά διαχωρισμός της γονεϊκής ιδιότητας σε σχέση με την ανατροφή των παιδιών τους.Και οι δύο βιώνουν μοναχικά την εμπειρία του περιθωρίου.Ο άντρας ή η γυναίκα, ο μπαμπάς ή η μαμά για τους οποίους αδίκως εγείρονται κατηγορίες ανικανότητας εκπλήρωσης της γονεϊκής τους ιδιότητας με πρόσχημα και μόνο το φύλο τους και κατά πόσον η φυλική συμπεριφορά τους συνάδει με το αντίστοιχο πατρικό και μητρικό στερεότυπο, είναι πρόβλημα ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ και ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ και μόνο έτσι μπορεί να ιδωθεί. Η συνεπιμέλεια, άλλωστε, μετά το διαζύγιο ή η συνανατροφή εντός του γάμου δεν είναι τίποτε περισσότερο από τη γονική παροχή που μοιραζόμενη, αυτή πολλαπλασιάζεται προς όφελος των παιδιών.
25/06/2014 | άρθρα
Περί των προϋποθέσεων οικονομικής ενίσχυσης των απροστάτευτων παιδιών
Περί των προϋποθέσεων οικονομικής ενίσχυσης των απροστάτευτων παιδιών ν.4051/1960 !!!
11/06/2014 | άρθρα
Άντρες και γυναίκες: Εμπόλεμη ζώνη ή ανακωχή
Άντρες και γυναίκες: Εμπόλεμη ζώνη ή ανακωχή - Α΄ μέρος - Ιστορική αναδρομή
20/05/2014 | άρθρα
Μετεγγραφές Φοιτητών - σπουδαστών 2014
Μετεγγραφές Φοιτητών - σπουδαστών 2014 πως , πότε, που Νόμος 4264/15 Μαΐου 2014

ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

 Μια ζεστή αγκαλιά! Που κοιτάτε με σεβασμό και σοβαρότητα το παιδί που κρύβεται μέσα μας! Σας ευχαριστώ για όλα! Τιμή μου που σας γνώρισα, και όσο σας γνωρίζω καλύτερα, τόσο συγκινούμαι!

Φανή Φθ

 Από τους λίγους φορείς που τιμούν το πνεύμα και τη φιλοσοφία του εθελοντισμού. Καλή συνέχεια στο έργο σας. Γιάννος Λ. Γ.Γ. Νέας Γενιάς

  • Μακάρι όλοι οι γονείς να μπορούσαμε να ακολουθήσουμε, θα προσπαθήσουμε να στηρίξουμε πάντως.

Βαρβάρα, Βίκη, Μαριλίζα

Αυτό που βλέπω και μ’ αρέσει είναι τα στελέχη του ΓΟΝ.ΙΣ πόσο καλά είναι και ενωμένα, γι’αυτό πρέπει και εύχομαι να συνεχίσετε έτσι γιατί πράγματι αυτός ο τομέας είναι πολύ δύσκολος. Συγχαρητήρια από ΕΦΗΜ. Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ

Γ. ΑΜΕΡΑΛΗΣ

 Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη γνώση και βοήθεια που μας δώσατε σαν μελλοντικοί γονείς και ειδικοί. Να είστε καλά και να συνεχίζετε το έργο σας.

Αθηνά

 Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις γνώσεις που μας προσφέρατε! Είμαι σίγουρη ότι θα με βοηθήσουν στη μετέπειτα πορεία μου ως παιδαγωγός.

Σοφία